Қоғам

Қазпоштада өзгерістер орын алмақ

Қазпоштада өзгерістер орын алмақ

Бүгін мәжілістің жалпы отырысында «Пошта туралы» Заңына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» заң жобасы бірінші оқылымда мақұлданды, деп хабарлайды KazFace.kz

Бұл құжат парламент мәжілісі депутаттарының бастамасымен әзірленді. Заңнамаға сәйкес жаңашылдықтардың бірі - "Қазпошта" - дан сәлемдемелерді үшінші тұлғаларға алуға рұқсат берілетін болады. Бұл, әсіресе, онлайн сауданың дамуына ықпал етті, өйткені көп адамдар тауарларын өздері ала алмайтын жағдайда, оны жақын адамдары немесе арнайы курьерлер алып кете алады.

Бүгінгі таңда пошта саласы трансформациядан өтіп жатыр. Сондықтан заң жобасы аясында жеткізу тәртібі өзгереді. Цифрлық технологиялардың арқасында тиісті пин-код немесе QR-код болған кезде үшінші тұлғалардың поштаны қабылдап алу мүмкіндігін береді. Сонымен қатар бұл тауарды маркетплейстерден пошта бөлімшесіне және үйге жеткізуді жеңілдетеді, - деді мәжіліс депутаты Екатерина Смышляева.

Депутат Екатерина Смышляева жаңа заңнамадағы тәуекелдер мәжілістегі жұмыс тобының отырысында талқыланғанын айтты.

Енгізіліп отырған тетіктер айтарлықтай жан-жақты пысықталған. QR-код және SMS-ті пайдалану кезінде бұл іс-қимылдар пайдаланушының арнайы қосымшадағы тек «жеке кабинетінде» жүзеге асырылады. Сондықтан бұл салада қатер болмайды, - деп түсіндірді  депутат Смышляева.

Өткен жылдың тамызынан бастап "Қазпошта" электронды сауда операторы ретінде пилоттық жобаға қатысып, сатып алушыларға кедендік құжаттарды рәсімдеусіз және салықтарды төлемей тауарларды алу мүмкіндігін қамтамасыз етті. Бұрын 100 мың теңгеден асатын тауарларды халықаралық платформалардан сатып алған кезде сатып алушылар өздері кеден органдарында рәсімдеу жұмыстарын жүргізуге мәжбүр болатын, ал жаңа жоба бұл процесті айтарлықтай жеңілдетіп, ірі әлемдік маркетплейстер салықтарды тікелей мемлекет бюджетіне аударуға мүмкіндік береді.

Айта кету керек, Қазақстандағы маркетплейстердің дамуымен бірге электрондық сауданың көлемі айтарлықтай өсті. Мұндай платформалар арқылы тұтынушылар үшін сатып алу үдерісі оңайлап, ал сатушылар үшін бизнес жүргізу мүмкіндіктері кеңейді.